dimecres, 26 d’octubre del 2011

i no passa res

he buscat a la pàgina d'ofertes vitals del diari a veure què hi havia d'interessant. i res, tu. últimament sempre van buides, les pàgines d'ofertes, i hi ha molta demanda. es veu que la gent no sap què vol i va perduda per les selves metropolitanes. el diari estava masegat de tant passar d'unes mans a altres i la cambrera del bar m'ha dit que, sobretot, no n'arranqués cap tros. i jo he fet que no, així de reüll i vermella, per si ella havia intuït què em faltava.

després, al caure el sol de tardor que encara escalfa, se m'ha acudit que el millor que puc fer és recuperar els llibres de tria la teva aventura. allò era més fàcil. miraves d'amagat la pàgina que seguia i si hi veies algun mort o accidents sagnants, triaves l'atra ruta. si tot fos així, ja aniria bé. i mira que al final sempre el que et passa ja li ha passat abans a tothom i no té res d'original. però a mi m'ho sembla, encara. de fet, quan m'he desfet els cordons que m'apretaven he descobert unes marques vermelles als peus com si fossin les primeres i al palmell de la mà esquerra duc les notes d'una cançó antiga que ara no em sé.