dissabte, 20 de setembre del 2008

Pas a la tardor: del BAM al Bages

perquè demà ens pertany
Mishima

Potser seria bona idea anar avui a Barcelona. Són dies de BAM.
I no perquè en sigui una seguidora fidel, no. De fet, no hi he anat mai. Embalum de gent, modernets i cerveses a preus abusius m'allunyen gairebé sempre de la capital. Però coi, és que hi seran els Love of Lesbian, Krakovia i Mishima! Massa; és massa. El gurú Shuiwa, la cantant Vinila Von Bismark (amb el nom paga) i el poeta Carabén -que assegura que «als catalans ens agraden les causes perdudes». Tot junt el mateix dia i gairebé successivament. Medicina per l'oïda, la vista i l'ànima. I una vegada més he de dir que no. No hi seré. Sigui perquè sóc lluny de casa, per trajectes de conmpromís a l'aeroport, perquè no hi ha quòrum o per casaments d'upa. Sigui pel que sigui, hauré d'esperar-me a la propera.

I a més, hi ha le MMVV amb presentacions sucoses.

Però jo seré de casament en una era bagenca amb nom de formatge. Amb vestidet d'estiu i sabates de taló. Amb vosaltres. I tot això és prou seriós com per fer-ne matèria blocaire.

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Doncs una recomanació del BAM (que ens vam perdre ahir): The New Raemon.
Sonen tan i tan bé!

Yeral ha dit...

Que prohibeixin les bodes ja, per favor!! Em vaig perdre els LOL per culpa d'una boda... Grrr...

Jordi Català ha dit...

El que tu creguis, nena :)

lamitall ha dit...

la marlene, els seguiré de prop!

yeral, tu LOL i jo Mishima. que toquin junts jaaa!

jordi, vale, nen(g). Castefa, cor de Catalunya.

robert ha dit...

Jo dissabte vaig anar al BAM, però a veure el Richie Hawtin (Dj de techno). Va ser una rave de la hòstia al fòrum xDD I res de cerveses cares, allà botelló!!!

Què tal el casament del sr. Llonch?