dimecres, 4 de gener del 2012

xupa-xups i piruletes

als Reis els demano un sac de piruletes ben vermelles. rodones com la lluna i dolces amb regust de medicina. diria que amb això en tindré prou per passar fins a l'any vinent, quan tornin a passar per sota casa. no és un regal gaire car. original, potser sí. infantil, potser també. però jo ja sé que fer-ne, de les piruletes, que les aniré regalant a tort i a dret als que em mirin les mans carregades d'anells. començar l'any llepant un xupa-xup m'ha desendurit la mirada i m'ha obert les mans. i allò que tothom veu com una provocació no és més que una invitació a la tendresa. les meves reines pirules sou vosaltres i el nostre regne un pis al capdavall de la Rambla.

2 comentaris:

Yeral ha dit...

Si ens tornéssim a veure, me'n correspondria una? :)
Petons i bon any, Mitall!

lamitall ha dit...

te'n reservo una. tenim tot un any, serà possible?